دانلود فیلم نبودن لینک مستقیم

دانلود فیلم نبودن با کیفیت 480p و لینک مستقیم

درام خانوادگی یک راز

سال تولید: 2019 | زمان : 98 دقیقه

غربالگری: 24 سپتامبر 1402

کارگردان: علی مصفا

حجم دانلود نیم بها

بیشتر فیلم با زیرنویس فارسی است.

لینک دانلود قانونی

رزبه دور از زندگی پرآشوب خود در تهران، به پراگ سفر می کند تا در مورد گذشته پدرش در این شهر تحقیق کند. پدری که در جوانی کمونیست بود و به چکسلواکی سابق پناه برد. او هنگام بازدید از آپارتمانی که پنجاه سال پیش خانه پدری اش بود، با یک افسر پلیس مواجه می شود که در حال بررسی صحنه خودکشی در آپارتمان است و حضور روزبه و کنجکاوی او در مورد آپارتمان، شک و تردید افسر پلیس را به وجود می آورد. به خصوص وقتی متوجه می شود که نام پدر روزبه با پدر آپارتمان نشین یکی است.

تماشاگران

علی مصفا، ماگدالنا بورووا، زوزانا کرونوا، کلارا ملیسکووا، اوا استپانکووا، زوزانا استوینووا ملادشی، آدام واکولا، لیلا حاتمی

شرح

غیبت فیلمی خانوادگی، درام، رازآلود به نویسندگی و کارگردانی (علی مصفا) و تهیه کنندگی (مسعود سلامی) محصول سال 1398 است. این فیلم عنوان نیست، سومین تجربه کارگردانی علی مصفا است که در مقابل آن حضور داشته است. دوربین شهر پراگ با تماشا خودش و لیلا حاتمی. این فیلم اکران آنلاین خود را از جمعه 24 سپتامبر در پلتفرم ها آغاز کرده است. غیبت در چهل و پنجمین جشنواره فیلم سائوپائولو به نمایش درآمد و همچنین برنده دومین جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم بنگلور هند شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *