دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت با کیفیت BluRay

دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت با کیفیت 4K و پخش آنلاین

درام اجتماعی هیجان انگیز

سال تولید: 1402 | زمان : 60 دقیقه

قطعات : 15 قسمت

کارگردان: محمدحسین مهدویان

حجم دانلود نیم بها

قسمت 1

قسمت 2

قسمت 3

قسمت 4

قسمت 5

قسمت 6

قسمت 7

قسمت 8

داستان فصل دوم سریال ژوگ کاری از جایی شروع می شود که میثم، تنها وارث تاج و تخت ملک، به دنبال انتقام از قاتل پدرش است. در این بین غیبت مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی تنها حامی قدرتمند هلدینگ ریزآبادی برای سر و سامان دادن به اوضاع… اما این تمام حقیقت نیست!

تماشاگران

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز مالک، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی

شرح

سریال زخم فانی 2: بازگشت عنوان یک سریال اجتماعی، درام، مهیج است که در 15 قسمت 60 دقیقه ای به کارگردانی (محمد حسین مهدویان) به تهیه کنندگی (محمدرضا تخت کشیان) از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. و به نویسندگی (میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد و محمدحسین مهدویان) که در سال 1402 با مشارکت پلتفرم فیلمو تولید شد. همچنین فصل دوم سریال ذوب کاری جدیدترین سریال محمدحسین مهدویان ویژه شبکه نمایش خانگی و نوآر پر التهاب است که داستانی پرتنش دارد و از 26 شهریور 1402 به صورت هفتگی جمعه ها منتشر می شود. فصل اول سریال ذوب کاری که در 14 ژوئن 1400 منتشر شد، بسیار مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و همین امر مهدویان را بر آن داشت تا فصل دوم را که با عنوان ذوب کاری: بازگشت منتشر می شود، بسازد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *